Tema: Re: Panasonic AS650 distancinis
Autorius: Velnias
Data: 2015-06-02 12:27:21
Man būtent buvo variantas su šiukšlių dėže. Išmoko kinderis visokius
saldainių popieriukus pareigingai nešti į šiukšlių dėžę, paskui žiūrim, kad
kartais ir gerus daigtus taip neša :) Distancinius ir telefonus beja pirmu
numeriu :)))

"Exx"  wrote in message news:mkjmm6$4gq$2@trimpas.omnitel.net...

On 2015.05.29 10:07, svogunelis wrote:
> Visi namai išversti, nu dingo ir viskas. Lauke irgi ieškojom.
> Svečiai buvo su vaiku, matėm, kad vaikas tampėsi, nuo tada ir dingo.

> ieskok sofose/foteliuose i tarpus ikrenta stopudovai. Nu aisku jei
> tokius turi :)

na jei vaikas tampesi, tai galejo ir i siuksle deze ismesti, o jus i
konteineri ir atia.