Tema: Re: iptv kur uzh minutes moet reikia
Autorius: Salas
Data: 2015-05-20 10:25:34
Siandien ryte kaskas negerai su tuo IPTV
man per laptopa shura.tv visai net nepasileido, o www.ottclub.in istisai
striginejo.
Per telika nebandziau.
Isee.hd as buvau pasiemes VIP porai dienu, bet nepatiko, nors kanalai ir
1080p, bet striginedavo ziauriai. Kanalu dafiga, bet ziurimu nelabai
daug, tai kiti tik maisosi.
tiek shura.tv tiek www.ottclub.in zymiai stabiliau ir greiciau veike.
O is ziurimu kanalu man pagrinde visokie discovery HD ir kino HD.