Tema: Re: 40CX700
Autorius: kitas
Data: 2015-04-29 13:19:26
Savaitgalį turėjau progą pamaigyti TX-40CX700E. Telikas buvo pradirbęs porą
valandų prieš jį sukalibruojant.
- ekranas sugeba pasiekti skaistį net apie 550 cd/m2 #-o . Rekordinis
skaičius po kol kas kiek teko matuoti įvairius telikus per savo hobinę
praktiką.
- juodos gylio vidurkis išeina apie 0,024-0,025 išjungus ar įjungus
"Adaptive Backlight Control" (toliau ABC). Matuojant juodos gylį per visą
ekraną su ABC minimalia reikšme, juodos gylis krenta iki apie 0,007 cd/m2.
Jei norima vaizdo kokybės, vizualaus kontrasto arčiau plazminio TV, tada
reikia visą turinį žiūrėti su ABC minimalia reikšme.
- 24 Smooth f-ja kokybiškesnė sintetiniuose testuose subjektyviai vertinant
nei VT60 modelyje. O VT60 kokybiškiau veikia IFC - gražiau susitvarko su 30
k/s turiniu. VT60 net be IFC, kur kas detaliau rodo 60i turinį :). Žiūrint
filmus ir norint išlaikyti filmišką pojūtį, "24 Smooth" turi būti su min.
reikšme. Jokių patrūkčiojimų vaizde įjungus IFC ar 24 Smooth f-jas nemačiau.
- kiek spėjau prasukti 1080i ir 480i testinių video failų, Blu-ray filmų
nepastebėjau skirtumo (savo pačio nuostabai) detalume tarp 40CX700 ir
50VT60. Kalbu tik apie detalumą ir pan. dalykus vaizde. Kiek suprantu
pikselių dydis viską kompensuoja. Tad galima drąsiai pirkti UHD TV SD ar FHD
turinio žiūrėjimui.
- visiškai tinkamas naudojimui kaip kompiuterinis monitorius - omenyje turiu
teksto įskaitomumas ir pan.
- man tai pirmas telikas, kuriame jau nebepastebėjau melsvumo po
sukalibravimo vaizde. Tai patvirtina ir matavimai, nes juoda spalva labai
arti etalininės vietos pamatavus. T.y. LED pašvietimas jau gerai suvaldytas.

Baltas balansas ir gama tikslesnė, jei su "Tikras kinas" profiliu
pasirenkama 2.4 gama, o ne bt1866. Balto balanso ir gamos tikslumą
vertinčiau patenkinamai-gerai (kiek per didelis "pilvas" į apačią 50-90 %
ribose). Sukalibravus baltą balansą ir gamą 2.4 - tikslumas etaloninis. dE
klaidų lygis po sukalibravimo tik 0,2! BT1866 reikšmei nebebuvo laiko
sukalibruoti įvertinimui.
Pastaba: bt1866 gamą galima pasirinkti tik jei yra aktyvuotas ABC.

Spalvų tikslumas geras-normalus "Tikras kinas" profilije. Didoka paklaida
raudonos ir mėlynos spalvų, kurios iki galo nebuvo eliminuotos ir po
sukalibravimo, bet neturint su kuo palyginti, tai netrukdys džiaugtis
kontrastingu, gyvomis spalvomis-puikiu vaizdu kaip LCD TV.

40CX700_WB_2.4.jpg
40CX700_CMS.jpg

Tad jei prieš sukalibruojant vaizdas buvo keistokas, tai po sukalibravimo
sunkiai radau prie ko prikibti. Aišku, veiduose ir panašiose vietose kartais
per daug pramuša šviesa; vis tik dinaminis diapazonas ir t.t. ne VT60l
lygyje. Tai puikiai matėsi "Skyfall" filmo tamsiose scenose, kad ir kai rodo
Šanchajų. Nežinau, CX800 su rimtesniu "local dimming" ir bendrai vaizdo
apdorojimu gal ir neturi tokio "trūkumo", bet atsižvelgiant kokia kaina
CX700-ojo... Iš trūkumų man vienas esminis kai šalia PDP stovi - siauroki
žiūrėjimo kampai.

Jei dar ką prisiminsiu- papildysiu. Jei turite kokių klausimų apie šį modelį
klauskite - pasistengsiu atsakyti.

"Icetom"  wrote in message news:mhb9sb$bdp$1@trimpas.omnitel.net...

> tai nekiskite apzvalgos i uzdara foruma.

O kur man dėti trumpas įžvalgas apie bandytą modelį? Reikalavimai: HTML,
nuotraukų palaikymas.

> Arba tada geriau jau padarykite "parsisiusk apzvalga , SMS kaina tik 0,99
> eur".

Tai pasiūlykite HDTVLietuva forumo savininkams, gal įgyvendins ;).

---