Tema: Re: gal parekomenduotumet 42" tv
Autorius: pininfarina
Data: 2015-04-29 12:12:26
Ne taip ir brangu sat i 3 tv- imtuvai po ~60 +  galva su 4 isejimais.
Mokejimas uz raktus- kiek ziuri, tiek moki- nereik abonentinio moket uz
visus 3 telikus.

"B"  parašė naujienų news:mhq1vs$i4l$1@trimpas.omnitel.net...

Man iptv pagrinde reikalingas i miegamaji kanors paziuret pries
uzmiegant ir i vaiku kambari kad koks vaikiskas kanalas zvimbtu
bezaidziant, geriau nei lnk turkiski serialai..
Salione galima normaliai ziuret koki NTV sharuna. I visus 3 tv sat per
brangu, lietuviski provideriai per brangu i 3 ir nera ka ziuret..

O imt koki panasonika ir ziuret kokybiskai lnk tai atsiprasau..