Tema: Re: Klausimas Smart TV naudotojams
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-03-25 11:54:02
2015-03-25 11:27, Donatas rašė:
> chapteris cia kazkas panasaus i DVD interaktyvu turini ? Butu idomu toki pvz
> gauti ir pasibandyti. Nes distancinis turi tik Audio ir subtitle, chapter
> tokio nera (turbut logiska butu , kad bet kuriuo momentu ziurint gali i ji
> nueiti)

Na ne visai ten interaktyvus meniu. Ten tiesiog kažkoks timestamp
markeris, kompų media plejeriuose galima pasirinkti tuos chapterius,
daryti next chapter, previous chapter, dedikuoti media plejeriai (pvz.
popcorn hour) juos irgi palaiko.

Mano 2012 metų Panasiui į chapterius nusispjauti.

Kaip tokio failo pavyzdys gali būti:
http://www.linkomanija.net/details?421980.Breathe_2014_BDRip_x264-LPD