Tema: Re: Video redagavimas
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-03-14 21:56:33
As va irgi pagalvojau, kad reiktu nauja kompa susirinkt vien tam, kad galeciau vienos keliones ispudzius sudeti i 30min filmuka.
p.s. apie kompo sparta sprendi is vindausu krovimosi greicio? Siriasli? Maciau jutubej, kad madinga taip, bet maniau, kad cia siaip vaikai zaidzia.. man neaktualu, as kompo neisjungiu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/