Tema: Re: Kokią programą naudoti palydovams pagauti?
Autorius: md
Data: 2015-03-04 19:53:43
On 04/03/15 18:19, Sniegas wrote:
> Štai man atsiuntė iš vokiečių TeVii S662 tiuneriuką. Viskas veikia
> puikiai, bet aš noriu jį naudoti palydovinės antenos instaliavimui
> užsinešęs jį ir kompiuterį ant stogo. Gal kas rekomenduos kokią
> programą, kad matytųsi signalo stiprumas?

Programa betkuri, kad ir ProgDVB. Svarbu, kad susisneketu su tavo TeVii.
Gali meginti su sita
http://www.fastsatfinder.com/fsf.html

Taciau signalo parametrai PC plokstese paprastai atnaujinami pernelyg
retai, kas ziauriai apsunkina palydovu pagavima, o apie tikslu antenos
sureguliavima galima pamirsti.

Gelbsti stai toks daikciukas:
http://www.evita.lt/satfinder-palydovinio-signalo-indikatorius-satfinder?search=finder