Tema: Re: Ar eina šarūnas ant AMIKO 8820 COMBO imtuvo?
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2015-02-26 09:30:42
Visu pirma tai kokybiskas ne kinietiskas produktas. Sumokesi aisku dvigubai
taciau daiktas bus ilgam (aisku jei to reikia).
O del kitu savybiu ka galima pamineti tai strimo atidavimas per LANá,
keletas softo rasytoju, ir didelis naudotoju skaicius siu imtuvu kas reiskia
pagalba jei kas nesiseka.

Ir... Atkoduos kažką daugiau? Kanalų sąrašų atnaujinimas kažkuo geresnis už
PKT palaikomus produktus? Skinai gražesni?
Klausiu, nes tikrai VU+ neturėjau, bet labai įdomu gal ten kažkas tokio ko
neturiu.