Tema: Re: tv kambarine antena
Autorius: bat0nas
Data: 2015-02-20 08:53:00
Yra tų kabelių. Tiesiog jie labai apdairiai pakloti po grindimis nuo TV į
komutacinę spintelę kitame buto gale. Be abejo jokie plintusai iki kambario
vidurio - neina.

Yra tept lept variantų galimybių: iš kitų kambarių irgi ateina kabeliai į
komutacinę. Tad anteną būtų galima pasijungti kitame kambaryje ir
sukomutuoti iki TV. Na bet man eterinė TV yra aštuonioliktoje vietoje.
Neturiu noro užsiimti.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-02-19 16:33, Struktur rašė:
> Ateit tai matomai gali, bet klausimas ne apie tai buvo. Ar manai, kad
> anas neuztektinai maslus ir apie plintusus neraukia?

Nu ką aš žinau ar jis mąslus. Jei įrenginėjo vietą telikui ir iki jos
antenos kabelio neatsivedė - gal nelabai mąslus? :)