Tema: Re: kartais n
Autorius: DasI
Data: 2015-02-03 16:25:15
Naujausias ar naujausi?

O sheip tai sveiks atvykes i HDMI-CEC/ARC suderinamumu pasauly. Idomumo
delei to pachio dalyko nebandei su kitu TV ar kitu Resieveriu? Baisiai
ydomu, kuris gamintojas shiuom atveju "gryba pjauna". Kaip jau ne karta
minejau, analogishka situacija pas mane yra su Samsung TV + Pioneer
resyveris. Kai tuo tarpu tas pats Samsung TV su Yamaha veike kuo
puikiausiai.