Tema: Re: Samsung ne(garantinis)
Autorius: Rimas
Data: 2015-01-30 15:25:34
On 2015.01.26 21:14, Rimas wrote:
> Buvo čia vasarą toks mano pasipergyvenimas, jog ant samsung plazmos
> ekrano
> atsirado pora vertikalių pikselių linijų. Tada berods Struktur pasake jog
> normalus servisas Kaune yra Telepaslauga (Valinta). Tel garantinis buvo.
> Sutvarke. Tipo visą panelę keitė. Ale po 6-7 men vel tas pats :(
> Garantinio
> nebėr jau >5men, tai muset jau chajuk? Jokie ten įstatymai dėl
> nekokybiškų
> daiktų, detalių ir pan nepagelbės? :)

Matau niekas nenorėjot pasireikš - nu tai ir nereikia :)

Niekas aišku nieko nekeis už dyką - nauja panelė 488eur. Nesu toks
durnas jog pirk kažkokį širpotribą, kuris vėl po 6mėn gali sugest.
Tai fuck - dėjau ant samsungo šlamšto. Ir gerai, kad uždarė savo bugovų
plasmų kromelį. Kiek skaičiau tai pas samsų tos bėdos tipo labai didelės
buvo.