Tema: Re: Sony vs Panasonic vs LG
Autorius: Exx
Data: 2015-01-29 09:30:00
On 2015.01.29 09:19, Stork wrote:
> as taip pat dariau ir darau. Dar viena kita, labiau istrigusi, palieku tevui
> paziuret.
>
> "qwerty" <tomas.kasperavicius@gmailAS.com> wrote in message

nesuprantu, kam isvis laikyti tuos filmus isoriniuose HDD ir t.t. tam gi
atitinkami saitai yra, kad ir lankomumija, uzeini ir pasileidi ta ka
nori per magic player'i, tik ineto reikia gero. Man tik vienas toks
niuansas klausimui isspresti, kaip va tokiu budu ziurint is laptopo
vaizda be HDMI laido paduoti i Panasonic VT60?