Tema: Re: del IPTV priedelio
Autorius: Dovydas
Data: 2015-01-28 16:11:49
kartina.tv neziuriu ir nesu siaip bandes, bet iptv ziuriu per MAG250,
normaliai veikia. yra nauja versija 254 lygtais, su galingesniu cpu, tai gal
dar sklandziau ten viskas butu..
is minusu yra tai, kad nepalaiko normaliai ttxt subtitru, kuriuos pasirodo
daznai naudoja visoki tautiniai satai, anglu sky.. ir jei streamas ateina su
epg, tai ju irgi nepasiima.
buvau susirases su supportu, tai atsiunte kazkoki eksperimentini firmware,
tai kai kur rodo tuos subtitrus, kai kur nerodo.. lietuvisku raidziu nerodo
beje.. kazka jie ten developina del to, bet kai ten karai visoki dabar,
tai..

aij dar esu mates kartina.tv plugina ant XBMC, tai gal kokio raspberio ir
openelec tiesiog uztektu...

"Badd"  parašė naujienų news:maadvi$fu8$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

planuoju isirengti IPTV, imsiu 100 Mbs interneta is TEO.

Parekomenduokit teisinga IPTV priedeli, per kuri galeciau ziureti kartina.tv
ir veliau prireikus keisti/pasijungti kitus IPTV - NTV+ ir pan. Koks
gamintojas/daiktas yra patikimas - ir vaizdas /HD, garsas ok, ir visos
galimybes konvertuoti signalus? Pasiulykit pora variantu ar nuorodu.

Aciu!
B.