Tema: Re: du skirtingi garso takeliai per TV
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-01-24 02:43:53
kadangi apie TV klausi tai pasakysiu kaip žiūrim pasaulio fulės čempą:
Vaizdas iš sat tunerio per Vokiečius FullHD, o garsas iš kito DVB-T
tunerio "Kesminas edyšn". Ir vaizdas geras ir anekdotas pastovus :)

Tavo atveju 2x tuneriai, kurie rodo tą patį ir keiti atitinkamai garso
takelį.

O jei kalba apie įrašytų filmų žiūrėjimą, tai greitas gūglas
sufleruoja, kad Kodi (exXBMC) gali tai padaryti visai patogiai.
http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=192480
Pats nenaudojau.

Trolis explained on 2015-01-23 :

--