Tema: Re: Kokį android tv pirkti
Autorius: Audrius
Data: 2015-01-22 14:33:06
Eleganciją čia ne prie ko :)) ir mygtukinio distancinio tapšnoklis tikrai nepakeis, daug patogiau kai jauti mygtukus, o ypač vakarais, kai jo nematai. Žinoma aš nieko prieš distancinį telefone, bet tikrai nėra patogu.
Daigtą pirkčiau tik pas mūsų prekeivius, internetu neperku, nes esu senas krienas ir nesugebu tai daryti.
O ar į tokio daigto atmintį įmanoma pašalinį APP'są įdiegti ir įkišti grojaraštį? Gal LIetuvoje kažką nusipirkti išeitu ir bebūtinai taip pigiai?