Tema: Re: LG beda ir serviso bezpredelai
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-15 16:21:03
Na jei bendrauta buvo rastu, tada, savaime aisku, pliusas, tik kiek mano
supratimas nesa, bet kokiu atveju terminas grazinimui "nes nepatiko" jau
praejo, o is pradziu is tavo puses toks pageidavimas, kaip supratau,
pareikstas ir nebuvo, tai dabar lieka tik kelias, kad kazkas pripazintu ta
blyna defektu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/