Tema: Re: Viera valdikis
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-13 15:46:36
> vakar truko kantrybe su paprastu distanciniu suvedineti raides youtubei ko
> nors surasti, todel susiradau kita distancini - inetui.

Apie kokį kitą distancinį kalbate? Apie papildomą komplekte su TV?

> Kazkada pacioj pradzioj buvau issiemes, bet kai iskart neveike, tai labai
> ir nesigilinau.

Baterijos geros? Gal brokuotas papuolė tas antras pultelis? Jei baterijos
tvarkoje ir nesijungia.

> Taciau dabar, pasiskaiciau instrukcija, supratau, kad reikia per menu ta
> valdikli suderinti su tv, tv plasma VT60.

Kiek spėjęs pabandyti tuos papildomus pultelius, lengvai suporuodavo. Gal
per daug arti nuo televizoriaus laikėte?  Šiaip aš tekstui įvesti linkęs
naudotis planšetę ar telefoną su "TV Remote 2" programėlę, kur kas greičiau
ir paprasčiau. Dabar taip pagalvojau, net nežinau kur esu nukišęs nuo savo
VT60 papildomą pultelį :).