Tema: Re: Koki pigu android stick-a i telika imt?
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-20 21:13:24
Pasiimi telefona/plansete, ka turi po ranka, pasibandai tai ka noretum daryt
telike, pasiziuri specifikacijas ir pagal tai orientuojiesi ar pakanka - is
esmes gi tie stickai daiktas tas pats, tik be baterijos ir telika kaip
ekrana panaudoja.

Konkretaus gamintojo nepatarsiu, tik viena karta yra teke paruost naudojimui
PointOfView sticka, su tavo paminetom specifikacijom - is principo daiktas
naudotinas, filmai bent iki 1080p (keliu GB dydzio mkv failai is USB
flashiuko) rodomi be zagsejimu, ten problema buvo tik neypac geras WLAN'as -
problema siaip antenoj, zmones internetuose rase, kad istraukia ta skardeles
gabaliuka i korpuso isore ar net prisabacina kazkokia padoresne antenike.
Bet cia nuo situacijos jau priklauso, pas mane namie tkras radiosiukslynas,
o va pas klienta, kai atidaviau, sake, kad viskas OK ir naudotis galima. Jei
visai beda ir yra galimybe atsitempt tinklo kabeli, yra tokie USB-LAN
adapteriai.
Atkreipk demesi i Bluetooth - zinoma, viskas priklauso nuo to, ka ir kaip
planuosi jungt prie to daikto, bet jei valdymui pakaks mini klavos su
touchpadu (kazka tipo tokio -
http://www.dx.com/p/ipazzport-kp-810-19btt-mini-2-4g-wireless-bluetooth-v2-0-84-keys-keyboard-black-2-x-aaa-227994#.VJXG0v8AAA),
tai integruoto BT buvimas leis "sutaupyt" USB :-)
Ir dar - flashiukai, SD korteles kaip isoriniai saltiniai OK, jei noresis
naudot HDD, tai arba reikes su isoriniu maitinimu (paprastai tai 3.5"
dezutes), arba is karto pasirupint USB HUB'u su isoriniu maitinimu.

Tai tiek trumpai, o jei noresis daugiau pasidomet, tai kiek man susidare
ispudis is tos neilgos pazinties, kaip ir vienas zinomiausiu tokios
paskirties daiktu gamintoju yra Rikomagic (http://www.rikomagic.co.uk/, yra
ten ir aprasymai ju modeliu ir pakankamai aktyvus forumas), o dauguma kitu
brandu yra taip vadinami klonai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/