Tema: Re: NEW TV BOX
Autorius: Sniegas
Data: 2014-12-24 21:13:35
Aš vieną kartą pirkau Sony crt monitorių. Parsivežiau namo - neveikia
ryškumo reguliavimas. Nuvežiau pardavėjui, sakau, duokit kitą monitorių,
dėžę tą pačią pasiliksiu, į ką man atsakė, kad ant dėžės serijinis numeris
ir dėžių sukeisti negalima. Distancinis neapvilktas, nes aš pakankamai
dažnai rankas plaunu. :)