Tema: Re: kas prekiaujat panasonikais?
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-18 12:40:49
> "Ironically, being the highest-ranked model in Panasonic’s 2014 full HD
> 1080p Viera TV lineup to feature VA LCD panel, the AS640 may actually
> outperform step-up models like the AS740 and AS802 series (both IPS) in
> terms of picture quality."

Čia gal kiek drąsiai parašyta kalbant apie AS640 vs AS800. AS800 turi LED
zonų valdymą, Uniphier vaizdo procesorių, ekranas su rimtesniu padengimu ar
sluoksniu, dėl ko bent man kur kas mažiau atspindžių matosi lyginant su
AS640-AS750 modeliais. Kadangi IPS ir minėtas padengimas, labai geri
žiūrėjimo kampai išeina. T.y. su AS800 mažiau kompromisų vaizde+premium
dizainas bei metalinis korpusas su rėmu.