Tema: Re: Kur galima apziuret plazma?
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-12-13 09:44:51
nu bet tu įdomus, neina PDP žiūrėt=žiūrėt LCD, tik tiek kad lcd vislaik taip
žiūrėsi, o pdp tik kai saulė švies :). o šeip LCD -  kompromisas, ir tikrai
ne dėl vazdo kokybės jis pasirenkamas. Tik tiek kad nebėra dabar
pasirinkimo.. nes tos lg plazmos mano akimis tikrai nieko gero.. ko gero
pirkt naudotą plazmą šiuo metu tikrai geriausias pasirinkimas.

"Sniegas"  wrote in message news:m6fjch$ge5$1@trimpas.omnitel.net...

Nei rodys ryskiau ta plazma, nei tu i ja ziurek. Juk visi skundziasi, kad
plazmos neina diena ziureti.