Tema: Re: Kokios būtų rekomendacijos 40"-42" TV įsigyti?
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-12-11 18:46:04
vakar tėvai SA650 panasonika parsivežė, na televiziją tai rodo kurkas
prasčiau nei plazminiai, sublurina labiau, bet mano akimis geriau nei
samsungas 6400 kur labiau kvadratukais permuša, įsijungėm hd f-1 įrašą, tai
ledas kol iš arti rodo arba stovinčius objektus, kai visas ešalonas greit
juda ir rodo iš toli tai nekas, jaučiasi lcd rekcijos laikas, vistik plazma
ryyyyškiai geriau šiuo požiūriu.. ką reiks daryt kai mano senukė pdp
nusprogs :/.. beliaka tikėtis kad oled pradės normaliai gamintis.
nors tiesa pasakius po kurio laiko akis priprato, ir to pirmo nelabai gero
įspudžio kaip ir neliko..

"Masala"  wrote in message news:m668ph$hpq$1@trimpas.omnitel.net...

Atkreipk demesi ir i kitus gamintojus, gali maloniai nustebti. Kol Panas.
gamino plazmas buvo be konkurencijos, dabar - eilinis teliku gamintojas,
anaiptol ne lyderis.