Tema: Re: Kur tie išgirtieji Panasonic?
Autorius: Xeen
Data: 2014-12-10 19:48:05
man visada buvo jusu polekis nuostabiai stebinantis.
as tik norejau pasakyti kad lietuvoje masiskai reklamuojamas ir
stumiamas produktas automatiskai netampa geriausiu.

kad samsungas meta daug pinigu reklamai ir savo produktu stumimui, jo
nepadaro nei geresniu nei blogesniu gamintoju. Panasonic'as, siuo
atveju, nesuprantu kodel, bet toks jausmas, kad reklamai Lietuvoje
neskirian nei kapeikos.

reikia lyginti produktus, o ne pinigus reklamai.