Tema: Re: Prašau padėkite išsirinkti 46-47"
Autorius: svogunelis
Data: 2014-12-08 09:51:59
Tiesa, jeigu nepasivaideno, kiek ten pratestavau per 10 min, tai juoda
spalva buvo tamsesnė, nei senesnio Panasonic'o plazmos.

"svogunelis"  wrote in message news:m63k5a$6ut$1@trimpas.omnitel.net...

Traumos negavau, bet tiesa pasakius ir beveik nesinaudojau, nes ten
negyvenamas kambarys kol kas. Pakabinau ant sienos ir viskas.
Kelias minutes filmą buvau paleidęs su FullHD ir ant tikras kinas rėžimo,
tai normaliai pasirodė.  O kaip sportą rodytu, tai negaliu dar pasakyti.
Nebuvo progos ir per kur pamatyti.
Man asmeniškai viskas gerai, o jei dar paprastam vartotojui kuris neieško
sliekų ant asfalto, tai iš vis super.

"Saulius74901"  wrote in message news:m5roqs$f29$1@trimpas.omnitel.net...

Aš sau tokį planavau vietoj plazmos, tai va norėčiau sužinot ar didelė
trauma po plazmos būtų?