Tema: Re: 60" arba 55" TV LED
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-05 23:55:12
Koks televizorius, čia tu su antena lakstai aplink namą, kad pagauti
LTV ar dar ką ten... dabar jau telikai tik pavadinime liko, vistiek
naudojami daugumoje kaip monikai, t.y. iptv, smartai, chujartai... tik
ant dėžučių vis dar vadinami telikais, nes kaip ir galima ta funkcija
pasinaudoti, kadangi man nei dvbc nei dvbt nereikia, tai žiūriu per ką
noriu :)
šiuo atveju (150") tai ekrano dydis, o vaizdą paišo projektorius.
Nu va ir pabuvai bobute ;)