Tema: Re: Kukutis buvo Icetom botas?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-12-03 21:00:32
Buvo kažkoks fanatikas. Kiekvienas daiktas turi ir privalumų, ir trūkumų, o
jis bruko plazmą, lyg ten koks šventas daiktas būtų. Man asmeniškai toks
savo nuomonės brukimas nepriimtinas. Va Saulius televizoriais prekiauja, bet
savo nuomonės nebruka, kokį televizorių pats išsirinksi, tokį jis parduos, o
Kukutis težinojo 50" Panasonic plazmą. Kai tų nebeliko ir pats dingo iš
grupės. Juk anas daugiau nieko pasiūlyti ir nebeturi.