Tema: Re: Kiek vidutiniskai praziurit tv?
Autorius: Donatas
Data: 2014-12-03 11:58:53
Dar sakyciau ne blogiausia statistika, vienas filmas vakare + zinios jau ir
gausi panasius skaicius, o jei dar vaikai.

Mano tv turbut panasiai bus, nes ziurim tik vakare 2-3 val (savaitgali gal
diena vaikai daugiau).

O i servisini meniu ilindai per distancini ar per kokia galine jungti ?

--
-------
Donatas