Tema: Re: Popcorn ir Plex
Autorius: svogunelis
Data: 2014-11-24 09:08:23
o iš ko sprendžiate, kad tos nesamonės neliko?
Nes man dabar savaitgali vėl ištrynė du kartus. Prikroviau filmus ir vėl
ištrynė. Pirmą kartą visai visus ištrynė. Antrą kartą kelis ištrynė ir
kažkiek paliko.
Bandau atsekti kodėl ir kada ištrina. Vienu metu pagalvojau, kad gal
ištrina, kai vyksta siųntimas per torrentą ir kol nebaigtas siųsti filmas,
tada susimakaluoja tuo metu, kai darau Update All. Padariau eksperimentą,
tai atkrito tas variantas. Paskui galvoju gal kokie konkretūs failų
pavadinimai nepatinka? Bet čia jau sunkiau eksperimentuoti.
Ką galima daryti ir kaip apsisaugoti nuo tos problemos?

"romasis"  wrote in message news:m4l1q3$v4f$1@trimpas.omnitel.net...

gerai kad pch-a410 tokios nesamones neliko;)

--
Romasis

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/