Tema: Re: dvb-t bėdos
Autorius: bzik
Data: 2014-11-18 13:02:53
sukiojimas, kiek pabandžiau, neįtakoja. Tuo labiau, kad metų metais viskas
buvo ok.  Kita vertus tai nėra nuolatinis sutrikimas, o bangomis.

"krislas"  wrote in message news:m4f8nk$t4k$1@trimpas.omnitel.net...

Pigiausia ir paprasčiausia turbūt pasukiot anteną, gal su visu stiebu,
jei kitaip neišeina.
Man kažkada taip buvo, kadangi antena balkone, išsisprendė
neskausmingai. Dabar net nežinau, ar šiukšlės eteryje dingo, ar tiesiog
antena jų nebegaudo.