Tema: Re: VSB/Eurolyga internetu
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-17 11:49:34
Nu kad VSB is principo HD neegzistuoja, tai nelabai ir diskutuot ya apie ka
:-)
Siaip sutinku, kuo geresne vaizdo kokybe, tuo maloniau ziuret, bet cia jau
nuo zmogaus priklauso, sporte man asmeniskai uztenka matyt kur koks zaidejas
bega ir kur kamuolys, o veido grimasos kazkaip px, va filmuose tai kitas
reikalas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/