Tema: Re: AX900 apžvalga
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-12 10:58:53
> :)
> nematau ko saipytis -

Aš nesišaipiau, o tik nusišypsojau paskaitęs.

> smulkiose detalese tas tavo taip numyletas local dimingas neatliks darbo,
> todel seseliuose arba bus juoda jei dimingo zona uztemdyta, arba nebus
> "lokalaus" kontrasto del juodos nebuvimo, del ko detalumas ir nukentes.

Na bet vėl Jūs rašote, kai nematėte kaip tamsias scenas rodo šis TV.

> apie ka apzvalgoje ir kalbama.

Aš ir, jei pastebėčiau rašant tokią apžvalgą paminėčiau tai. Bet kiek tai
aktualu praktiniame žiūrėjime (jei nelygini su kitu šalia pastatytu TV).
Dauguma net nesupras, kur čia trūksta to detalumo šešėliuose.

> bet kam tada tokios aukstos klases brangus telikas.

Televizorių rinka nesibaigia tik Lietuva. Yra ir Vokietija, Dž. Britanija ir
t.t.

P.s. daiktai ne mylimi, juos galima pamėgti ;).