Tema: Re: Projektoriaus naudojimo i
Autorius: Kesha
Data: 2014-11-06 00:41:07

> Butent, kad aparatas i kuri gali jungti TV kabeli arba IPTV tau kainuos
> papildomai. Taciau visvien kasdiena naudoti projektoriu vietoje TV butu
> hemorojus.

esu mėnesi ar daugiau taip naudojasis, nes reikėjo gyventi ne savam
bute del avarijos, o ten buvo tik senas kineskopinis šilelis 20-30cm
įstrižainės, tai būtent projektorius ir išgelbėjo, dėkinga buvo siena
šviesi, tai net nereikėjo ekrano, padėjau ant stalo ir vualia :)
Todėl jei teliko žiūrėjimas nėra didelė būtinybė, tai ir projektorius
su tuo susitvarko (aišku naudoti kaip foną galima irgi, bet tada geriau
jau nejungti išvis)

> * retas kuris projektorius turi garsiakalbi, todel reikes rupintis garso
> aparatura.

abu paminėti benq (1080ST ir MH680) su garsiakalbiais.
Bet kadangi projektorius pozicionuojamas kaip namų kino dalis, tai
kažkaip ir prašosi normalaus garso, bet vidiniai garsiakalbiai irgi
garsus skleidžia, jei apartūros nėra :)

> * ekrana turesi laikyti nuleista, nes uzsiknisi ji kilnoti, net jeigu jis
> brangus su elektros pavara.

kilnojimas gali ir užknisti, bet kol kas neužkniso nors ir rankinis
pakėlimas nuleidimas. Kaip tik gaunasi kaip ir papildomas saugikli
žiūrėti tada, kai tikrai norisi, o ne bile tik laikyti įjungtą :D

> * projektorius ilgai isilineja.

ilgiau nei telikas, bet tikrai nelabai ilgai, per tą laiką nusileidi
ekraną, susirenki pultus, atsineši alaus, kažkur taip gal 1 min, o gal
ir mažiau.

> * diena naudosi viena rezima, vakare prieblandoje kita. Dieninis rezimas
> rodys kraupias spalvas.

Tai dieną ir iš LCD spalvų ne kas, šiaip projektorius, tai naktinis
gyvulys :D

> * daug naudojant greitai nusilps lempa.

50 val. žiūrėjimo per mėnesi, tai min. 3 metai...
projektoriaus kaip ir pliusas, tai kad jungiamas ne fonui, tam sukurta
radija...

> * projektorius uzia ir vartoja nemazai elektros.

užia, elektros valgo apie 200-300W plius minus, jei į mėnesį 50 val.,
tai 15kWh ~7-8Lt

> * jeigu stacionariai pakabinti tai dar kainuos laikiklis ir laidu nuvedimas.

pirktinis laiklis apie 200 Lt, aš pvz. pats pasidariau, savikaina
gavosi gal 30 Lt, jau nepamenu, už laidų išvedžiojimą iš savęs nieko
neėmiau :)

> * galu gale visvien per projektoriu neturesi gero kontrasto.

kontrasto neturės, bet bendras vaizdas, įskaitant dydį, gan neblogai
kompensuoja žiūrėjimo malonumą.

> * kaina vien projektoriaus manau kazkur nuo 5k.

nuo 2,5-3kLt iki xxx :)

ir t.t. ir t.d.
paprasčiausiai norėjau pasakyti, kad prisknist galima ir prie stulpo,
bet todėl ir yra kompromisai, ne visiems tinka projektorius ir ne
viskam, bet teigti, kad ten vien minusai - nesutinku.