Tema: Re: Ar yra pirkt TV su lcd 29cm bet nedaugiau 37cm ir kad bûtø ne skaitmeniniai kanalai ( T,C )
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-09 16:29:18
Nu kad pardavejai patys nezino ka parduoda, tai anokia cia ir naujiena :-)
O "atpazint" ar yra analogas galima pagal gamintojo pateikiamas
specifikacijas arba pamaigius telika gyvai - paprastai kanalu skenavimo
meniu buna pasirinkimas koki diapazuona skenuoti - analoga/DVB-T/DVB-C/DVB-S

Beje, jei jau soki iki 19", tai pasirinkimas yra ir tarp rimtesniu
gamintoju, ne tik visokiu TV Star, pvz., Samsung T19C300EW.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/