Tema: Re: Kaip tas Acme kabiklis kabinti LCD ant sienos?
Autorius: bronxitas
Data: 2009-06-12 08:49:45
krize...
O kurioj vietoj chia kas su ACME blogai? viskas gi genda ir nepasakychiau
kad ACME kazkoks gedimu lyderis. Kokybe atitinka kaina. Nemanau kad koks
metalinis laikiklis telikui paimtu ir nuluztu, nebent ish kart butu koks
iskilimas.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> parašė naujienų
pranešime:h0sku0$bce$1@trimpas.omnitel.net...