Tema: Re: COMM:Parduodu Pioneer Kuro
Autorius: Edvinas
Data: 2009-06-09 05:14:22
Tue, 9 Jun 2009 03:50:57 +0300, Aivaras rašė:

> Bandziau paieskot del taves Edvinai Avforum posta kur zmones skundziasi, bet
> greit nepavyko. Zodziu vaziavau apziuret teliko, pastebejau forumuose
> mineta, esant baltam fonui mirguliavima, avforum vadino ji "crazy fliker".
> Man panasu lygtai butu 50Hz teleskopinio teliko efektas.

Tai PDP-4280 Pioneer yra geriau, nei PDP-LX5090? Nes kai parduotuvėj žiūriu
į šalia stovinčius Pioneer ir Panasonic, tai abu mirga vienodai. Gaila, su
PDP-4280 palyginti neina, nes jau nebėr jų pardavime.

> Toliau, review
> skaciau kad juoda spalva artima pioneer, pamaniau tureciau jau nebepastebet
> skirtumo. Uzteko paveizet pusantros valandos, tada grist namo, akivazdziai
> matos kad nuo senesniu modeliu panasiaus, sis panasius nesiskiria juodos
> spalvos prasme visiskai!!! Nera ka lygint su pioneer kaip ir buvo anksciau.

Hmm, tai man dabar tavim tikėti, ar keletų review, kurie prietaisais matavo
juodą spalvą? Beje, juodą spalvą reikia vertinti visiškoje tamsoje,
parduotuvėje išjungėte šviesas kai juodą spalvą vertinote?

> Spalvos Pioneer gilesnes, ryskesnes, SD signalo vaizdas detalesnis!!!

Nekeista, juk tavo Pioneer yra HD Ready, Panasius yra HDTV 1080p.

> Toliau skaitmeninis tiuneris, vistik ir siame sektoriuje problemos!!!
> Teko pasimaigyt 32" naujesni modeli Sony su DVB-C tiuneriu. Tai Panasiui iki
> Sony vel sunkokai prisilygint. Ant distancinio nera tokio mygtuko, kad
> pakeisti kalbos, jei transliuojama pvz travel RU ir ENG kalbomis. Turi eiti
> kiekviena karta i meniu ir ten pasikeist i RU. Tas pakeitimas galioja kol
> vel neperjungsi kanalo, gristi atgal, vel ta pati daina. Kazkur HDTV
> forumuose rase, kad galima kazkaip maklevot su prancuzu kalba, bet man tokie
> bajeriai netinka ir nepatinka.

Tai kad atsimena kanalų kalbas Panasonikas. Kažką ten ne taip darei.

> Ir dar viena anomalija kurios as nelabai kol kas suprantu, tai kad tiek Sony
> tiek Panasonic su integruotais tiuneriais keistai rodo kai kuriuos kanalus,
> pvz pastebejau LNK ir kitus lietuviskus rodo su keistais artefaktais, t.y
> pvz LNK zenkliuko krastai verda, banguoja kaip uzvestas, taip yra ir
> apskritai su visom krastinem. Nelabai didele problema, bet kai buvau
> pasiemes HD Kaon tiuneri pasibandymui, vaizdas buvo lygus, grazus. Gali
> prikisti fizionomija prie pat ekrano, nesimato jokio artefakto.

Panasonike tai reikia išjungti triukšmų šalinimą per Picture meniu, jis tokį
savotišką daugeliui nepatinkantį efektą duoda.

Bet... vienok iš tų "daugelio blogų dalykų" tai iš esmės nei vieno ir
nepasakei, nes mirgėjimą ir prastą juodą spalvą minėjai jau anksčiau.

--
Edvinas