Tema: Re: trumpai: kuo skiriasi Full HD ir HD Ready televizoriai
Autorius: RaR
Data: 2009-05-26 09:35:40
Nera siuo metu universaliu teliku, bet man tai vaizdo kokybei rezoliucija bene svarbiausia. Jei ziuri PAL raiskos TV, tai PAL raiskos aparatas beveik visada rodys geriau uz super-duper FullHD, bent jau ziurint is arti. Bet jei turi PAL raiskos aparata, negali ziureti 720 ar 1080 raiskos, o dideles raiskos vaizdas beveik visada kokybiskesnis uz standartines raiskos.