Tema: Re: DVB-C bajeriai
Autorius: emtec
Data: 2009-05-21 11:32:25
Saulius74901 wrote:
> pastoviai kvadratuoja keli kanalai, pasiziurejau visi tuo paciu dazniu.
> Skambinu i kabeline, jie matuoja ivada, sako signalo lygis geras. Bet
> galvoju prie ko cia lygis, jei butu zemas tai visi luzinetu, kodel tik tas
> daznis - kabeline atsako pas kitus gerai, reiskias tavo namuos problema,
> tikrink kabelius. Net nezinau nuo ko pradet. Patarkit ka...

skirtingų dažnių kanalai skirtingai reaguoja į sujungimų netobulumus
Pas mane kaimynas sumastė nelegalia prisijungti prie mano kabelio su
neaiškaus gamintojo spliteriu - pasekmė - aukštesniųjų dažnių kanalai
pradėjo lūžinėti, dėl per didelio trugdžių kiekio.
Kanalai sukišti į žemesnius dažnius veikė puikiai :D

Pasižiūrėk konkretaus kanalo signalo lygį (set top box'ai dažniausiai
turi tokią galimybę)