Tema: Ats.: Imtuvui ragai? Ar kur sliekų ieškoti...
Autorius: Sniegas
Data: 2014-09-30 07:27:41
Visos 50 dažnio programos stringa, ne vien Lietuvos rytas. Bet aš to
televizoriaus beveik nebežiūriu dabar, tai kol kas problemos nespręsiu. Tame
telike šarūnas sukasi, to ir užtenka.

"saulius74901"  parašė naujienų news:m0c3r3$pu9$1@trimpas.omnitel.net...

O koduoti, kiti, to paties dažnio kanalai kaip?