Tema: Re: Lenkti telikai
Autorius: AurimasB
Data: 2014-09-11 12:39:02
na nzn, gal kai plazma ziuriu tai nesusidūręs su tokiomis problemomis.. o
parduotuvėje neatkreipiau dėmesio.

nors žiūriu tai visada centre, na gal 1m į šoną nuo tv, net per ~4m koks tas
žiūrėjimo kampas - 14laispniu.. manau visi patemtu

"mindis"  wrote in message news:lurnok$cmc$1@trimpas.omnitel.net...

tik nereikia lialia - telikas ne kinas, nesedi kaip ibestas vienoj
vietoj, minkstas komplektas irgi ne metro plocio, bet ir daznai ne
vienas prie jo sedi, jei butu kitaip kitaip nieks neverktu del blogu
ziurejimo kampu ir nereiktu gamintojams verstis per galva su visokiais
brangiais super IPS-ias ir pan. ir aukot kitas vaizdo charakteristikas
del plataus ziurejimo kampo.