Tema: Re: nu ka, OLED-u era prasideda
Autorius: mindis
Data: 2014-08-13 12:13:47
On 08/13/2014 12:08 PM, mindis wrote:
> On 08/12/2014 09:27 PM, Icetom wrote:
>>> Px, visvien geriau tiek už LCD, tiek už plazmą ;)
>>
>> Čia dar kaip pažiūrėsi...
> ir kaip reikia paziuret? va prabegdamas paziurejau i sita
> http://www.avforums.com/review/lg-ea980-55ea980-curved-1080p-oled-tv-review.9969
> , tai as nematau prie ko prisipist, juoda ideali, skaistis axujienas,
> net ir watai iki 100, kas paneigia baimes del dideliu OLED-u el.sanaudu.
daug pasakanti citata is mineto review:
"...The scenes we watched from Gravity just looked incredible, the
blacks were completely black, the whites were bright, the colours
natural and the detail just staggering. There's no question that OLED is
the future of TV and it's hard to imagine it can look much better, aside
from increasing the resolution. Although it's debatable how much benefit
you would derive from 4K on a 55-inch screen."