Tema: Re: Kas gero ar blogo apie Samsung UE46H7000 STXXH?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-08-07 15:52:01
2014-08-07 15:16, news rašė:
> as neteigiu, as klausiu. Kino teatre tipo vaizdas neissitampo ir galva
> reikia maziau sukineti.

Pataisykite, jei klystu, bet kinoteatro atveju, ekranas yra skritulio
išpjovos lankas, o visa žiūrovų salė telpa ton skritulio išpjovon ir
tokia žiūrovų padėtis išties gerina vaizdą.

Lenkto teliko atveju, kiek aš esu matęs, išlinkimas toks, kad ten net
vienas žmogus į tą išpjovą nepaklius, jei nesėdės maksimum per metrą -
pusantro nuo teliko. Apie kitus tai net nešneku. Ir tokiu atveju sėdėti
už tos išpjovos ribų yra blogiau, nei prieš tiesiog plokščią ekraną.