Tema: Re: cgates vs. skynet
Autorius: Abdul Ahmed
Data: 2014-08-01 16:33:14
Teo TV + internetas dabar 64 Lt/men. Antras TV berods +7 Lt. Siek tiek
brangiau, bet TV kokybe ir patogumas atperka. Su Cgates esu susipjoves del
TV kokybes ir klientu mulkinimo, nors naudojausi ju paslaugomis 6 metus.
Perejus i Teo problemos dingo.

"Vitas"  wrote in message news:lrfvnl$r4n$1@trimpas.omnitel.net...

O kodėl? Teo labai brangu, skaitmeninė 2 tv (25 Lt x 2) ir internetas (29
Lt)  apie 80lt, kai cgates ir skynetas tą pati siulo už mažiau kaip 60
Lt/mėn.