Tema: Re: perku/domiuosi TV 40"
Autorius: Xeen
Data: 2014-07-21 21:14:15
tu gal nenuprotek...gerai? ir nuo kada telikas rodo statini vaizda?
dar tokios televizijos nemaciau. ka rukai - as irgi noreciau :)

3 menesius telikas vakarais rode babytv. afigienai negeras logotipas
nu ir ka...tik ant visiskai balto fono matesi kazkuri laika.
tai cia tau keliolika minuciu?

p.s. dabar nebesimato nes to kanalo nebeziurima - baigesi nemokama gala
kortele.