Tema: Re: vaizdo specai: ue46h6400.
Autorius: Romas
Data: 2014-07-16 21:58:33
Kol specai tyli...
Isjunges visus pagerinimus greiciausiai nieko nepagadinsi.
F6400 bendra problema - nevykes spalvu kalibravimas.
Itarimas kad kiekvienam TV reikalingi skirtingi nustatymai kad gauti padoru
vaizdeli.
Man su rekomenduojamais nustatymai nieko gero nesigavo.
Kita problema eteriniai TV ir kitiems saltiniams reikalinga skirtingi
nustatymai.
Idomu kaip specai sprendzia tokia problema. Realiai reikalingas RF signalo
saltinis, su diskais kalibravimui niekaip neissiversti.
Galima paskaityti, bet nebutinai pades:
http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/samsung-lcd-tv/samsung-f6400-picture-settings.html