Tema: Re: 65" st60; vt60
Autorius: valytojas
Data: 2014-07-16 21:07:33
Tai nesupratau, kepta vištą grauži ir tik po to žiūri kaip kepti? pabandyk
pirma pažiūrėt paskui kept, gal tada valgyti bus galima ir nereiks graužti
:)

"monaxas"  wrote in message news:lq6arr$val$1@trimpas.omnitel.net...

Pochuj man tas smartas. Nu bet svaitgalį griaužiant keptą vištą užsitraukt
portjeras jei nori Džeimį Oliverį pažiūrėt? Tai nachuj toks telikas.
Šįkart aš rimtai, neironizuoju.

Jau dabar mane užknisa, kad reik Dynamic profilis užsidėt, nes nu nichuja
nesimato. Bet nusipirkt gaidį ir paskui tamsoj gyvent svetainėj... Krc kitos
religijos aš esu žmogas, kitos...

Jei tamsa aplink tai ir pas LCD yra visokių užniauktų profilių ir dingsta
plastmasiniai lapai ant medžių.