Tema: Re: Popcorn 400 dingo filmai
Autorius: svogunelis
Data: 2014-07-14 10:14:32
Tai mėginau perkrauti, nepadėjo man.
Beja, kad ir dabar parsisiunčiau per savaitgali naujus filmus. Tai vistiek
yra filmų, kuriu nepaleidžia.. Paspaudi Play, pasirodo loadingas ir viskas.
Seniau taip niekada nebūdavo, visi filmai kiaurai pasileisdavo, o dabar
kelių eilinių filmų nepaleidžia..
Gal iš tikro vėl naujo firmwaro laukti.. arba diskas su pilna bad sektorių.
Bet dabar nelabai yra laiko ardyti ir testuoti diską.

"Liveris"  wrote in message news:lpof41$8ru$1@trimpas.omnitel.net...

manau reikejo tik perkrauti popcorna. su mano xtremeriu senuku ir taip labai
retai pasitaiko.

--

Pagarbiai Dalius,