Tema: Re: TV poreikis nuo 32" iki kokiu 42" FullHD
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-23 13:20:01
Aš aišku nekalbu apie 60" teliko žiūrėjimą iš 1,5m atstumo...

"budulis vulgaris"  wrote in message

2014-06-23 11:11, Jonas Kalvis rašė:
> Kažkur girdėjau, kad į didelį ekraną žiūrėt iš arti akim sveikiau, nei
> žiūrėt į mažą iš toli, ypač vaikam... tuomet akių raumenys dirba
> "lakstydamos" po ekraną, o ne įsitempę žiūri į vieną tašką...

O aš skaičiau, kad telikai kenkia akims todėl, kad ilgai žiūrima į
vaizdą, esantį tokiu pačiu atstumu nuo akių. Tad jei sukinėsi akis nuo
vieno TV kampo iki kito - nieko ten gero nebus, nes atstumas, į kurį
reikia sufokusuoti, praktiškai tas pats.