Tema: Re: USB TV ir free DVB-T
Autorius: RJ
Data: 2014-06-17 22:27:25
Xaxa! :D

O jei rimtai, gal kas galite paziureti Vilniuje siu free DVBT parametru
savo TV?:
Kanalas, daznis.
Toliau geekiniai parametrai: poliarizacija, symbol rate, FEC, moduliacija.
Buciau laaaaabai dekingas :)

Nes su defaultiniais parametrais- nevaziuoja :( Juos pridedu
Ar visgi visokie smart TV nesugeba parodyti siu parametru?

;))))