Tema: Re: TV kabinimas ant sienos
Autorius: Velnias
Data: 2014-06-12 20:38:39
Yra spec. reples jiems uztraukti jau sukisus i siena, tik su jom ir eina
normaliai dirbti, nes paprastai sukant tai susivynioja kas antras.

"monaxas"  wrote in message news:lncl51$fg1$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip kazkada pasake viena mano pazistama: "nemoki pist, nereikia list".
pirmiausia reik su pvz. replem prilaikius juos prasukt, nes is 0 padeties
tikrai nemenkos jegos reikia. O po to jau gali smeigt i gipsa.