Tema: Re: 2014 Panasonic kainos ir availability
Autorius: Xeen
Data: 2014-05-28 19:49:59
siaip jau twin tuner buvo daug anksciau nei plazmos ir lsd ispopulerejo.
:) t.y. dar crt laikais.

o paklausejui apie analoginio signalo perdavima i mobilu devaisa. tai
jau patekes signalas i telika patampa nebe "analoginiu" ir gali buti
visais galais perduodamas toliau kur norima. svabiausia kad tam butu
priemones.

cia gincas apie analogini signala yra tapatus senam teo nesusipratimui
su analoginiu ir skaitmeniniu telefonu einanciu per tuos paciu 2
laidziukus :)